Workshop Zaankanters voor Elkaar Klantvriendelijkheid / gastvrijheid

Datum/Tijd
wo 28-09-2022
13:30 uur

Locatie
Buurthuis De Vuister
Molenwerf 44
1541 WR Koog aan de Zaan

Categorieën


KLANTVRIENDELIJKHEID
Tijdens deze training Klantvriendelijkheid gaan we in op wat als klantvriendelijk word ervaren en wat niet. En nog belangrijker: Wat kan jij hier zelf mee?
Bij een klantvriendelijke organisatie, gaan organisaties vriendelijk, beleefd, respectvol en behulpzaam om met klanten. Klanten worden als gast behandeld. De klant is koning. Klanten vinden het prettig zoals zij door medewerkers / vrijwilligers van de organisatie worden behandeld. Klantvriendelijkheid is de eerste noodzakelijke stap op weg naar een klantgericht bedrijf. Dit betekent als eerste zorgen voor zeer klantvriendelijke medewerkers / vrijwilligers!
Wil jij je organisatie klantvriendelijker maken? Of wil je als vrijwilliger / medewerker meer informatie en tips en tools over klantvriendelijk werken? Kom dan naar deze praktische training.
De training wordt gegeven door een medewerker van het Inntel hotel.
Tijd: 13.30 – 16.30 uur
Locatie: Adres: Buurtcentrum De Vuister Molenwerf 44, 1541 WR Koog a/d Zaan
Deelname aan de vrijwilligersschool is gratis. Echter omdat wij wel kosten maken kan er bij afmelding binnen 24 uur voor aanvang of bij afwezigheid zonder afmelding een bedrag van € 20,00 in rekening gebracht worden.